yellowmom8 16 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım 40 çıktıktan sonra kontrole gel dedi doktorum acaba gitmesem bişey olurmu ?
Caspiumare yellowmom8 iç ve dış dikişlerin durumuna bakıyorlar bence ihmal etmemelisiniz ama siz bilirsiniz
Deleted0089 yellowmom8 benim bebeğim 5 aylık oldu ve gitmedim kontrole ama bu ay bebeğimi kontrole götürdüğüm gidicez.. Herkes banada git Bi baktı dedi smeer alıyorlarmış.. Bakalım cayma ve üşenmesem daha yeni gidicem
Zynp35 yellowmom8 bugun gittm bn kontrol errto smr aldi 1 ay sonra sinuc icin gel dedi vajinanin durumuna bakti mantar olms dedi ilac yazdi git bnce ihmal etme
Yavuzunannesi Bence gitmelisiniz benimde çok az kaldı kırkımın çıkmasına hem dikişleri kontrol edecek hem de çocuk düşünmüyorsam korunma yöntemleri hakkında bilgi verecek doktorum. Siz de ihmal etmeyin
Aesma Bana doktorum gel falan demedi doğumdan 5 gün sonra gitmiştim bantı çıkardı sadece okadar.. gitmek gerekir mi 40 çıkınca?
yellowmom8 Aesma bazi doktorlar çağırıyolar benimki arkadasimida cagirmamis o gitmedi ama bana gel dedi
Deletedmom_297 Beni de çağırdı ama gitmedim hala bebeğim hiç dur yiyor tek basımayımmm napcammm bilmiyorum
yellowmom8 [bilinmeyen] canim korkuyorum valla yıldım muayenelerden alttan bakar diye gitmek istemiyorum
Betuldalyan Ben normal dogum yaptm 45gunlukken doktora gittim dogum oncesi alttan muayeneler cok canimi yakardi dogumdada cok fazla muayene oldum kendimi kastim hep acidan korkuyodm ama bi yandanda dikislerimin durumunu merak ediyodm icim komple disimdada 5tane vardi gittm doktoruma anlattm korktugumu yavas yaklasti once elle vajina disini kontrol etti cubuk ultrasonlada iceriye bakti inanin hicbsey hissetmedim dogumda acildigi icin anlamadim kalkabilirsn dedi doktor bu muydu dedm 😊 kanamam oldugu icin smear testi alamadi ama
Mermaid yellowmom8 kiz ya rahim toparlanmamissa bir sikinti varsa ne olacak? Hic dusunme git ihmale gelmez,tabiki alttan bakacak ,dogum yapmissin icinden bebek cikmis nasil buyuk birsey bu hersey olabilir unutma ihmal etme sakin