babyandmom1 Bebeğim ne mama içiyor ne beni emiyor geceden beri hiç bir şey içiremedim doğru düzgün saatlerdir uğraştırıyor dün çok uykusuzdu bugünde uykudan kendini alamıyor uyumak istiyor ya da ağlıyor var mı bu kadar küçük bebekle böyle şeyler yaşayan?
kbrasahhbz1 babyandmom1 ya bizde aynıyız emmiyor emzirmeye çalışıyorum çığlık çığlığa bağırıyor biberon vs tutmuyor uyumak da istemiyor ne yapıcam bilmiyorum
babyandmom1 34_21_23 bilmiyorum dün doktorada götürdüm o da hiçbir şeyi yok dedi bir test bişey de yapmadı
34_21_23 babyandmom1 nerde ikamet ediyorsunuz ben istanbuldayım 2 aylık bebeğim 3 gündür felaket sıcak var ve bebeğimde ne doğru düzgün uyuyor nede doğru düzgün besleniyor. Etkileniyorlar ister istemez
babyandmom1 34_21_23 bursadayız bizde burası çok sıcak ve daha da sıcak olacağı söyleniyor çocuğum şuan bir tek beziyle duruyor
Minikkkuss 2 ay 9 günlük bebeğim var neredeyse 2 haftadır biberon tutmuyor ağlıyor sürekli emmeyi zaten bıraktı da mamayı da içmiyor şırıngayla vermeye çalışıyoruz yarısı dışına akıyor yada çıkartıyor
babyandmom1 Minikkkuss ah arkadaşım aynı durumdayız çığlık çığlığa ağlıyor bir mamayı 1 saate içiriyorum ya da içiremiyorum döktüğümüz mamanın hadi hesabı yok içse canına değse keşke ağlamaktan perişan oldum karşısında
Minikkkuss babyandmom1 bende aynı şekilde o ağlıyor ben ağlıyorum mamayı değiştirdik biberonu değiştirdik olmuyor doktora gittik dün reflü olabilir dedi biberon reddi yaptığını söyledi bakalım şimdilik şırıngayla idare etmeye çalışıyoruz 😒 Allah yardımcımız olsun hepimizin de gerçekten çok zor bi süreç
babyandmom1 kbrasahhbz1 Minikkkuss 34_21_23 Allah onları bize sağlıkla bağışlasın çok zor bizim içinde onlar içinde 😔 bir de vücudu sıcak gibi alından ölçerle ölçüyorum ateşi var koltuk altından ölçüyorum yok ne yapsam calpol versem mi
kbrasahhbz1 Minikkkuss allah yardımcımız olsun valla aynı durumdayız ağlamaktan bi hal oldum piskoljim bozuldu ya kilo almamaya başladı çevredekiler de zayıf diyip duruyor :(
kbrasahhbz1 Evet yaaa kimse halden anlamıyor :( elimden geleni yapıyorum ama olmayınca olmuyor maalesef inşallah düzelirler tek umudum düzelmesi