Baharcnl benimde 4 aylik bebegim mamayla besleniyor. Gunde 3 4 kez yapiyordu. Bence hem iyi bisey hem kotu yani yedigi yaramiyor gibi geldi😂 mamadan kaynakliydi sanirim bebelac verdigimde cok yapiyordu. Sma verdigimde gunde 1 kere yada 2 kere yapiyor.😊