Selmakm Merhaba anneler,bebegim son gunlerde memeyi reddediyor ve ozellille solu asla emmiyor.memem o kadar cok sisiyor ki napacagimi bilemiyorum.nolur bana bi akil verin Not:pompam yok,sagamam 😢
Alpkerem Selmakm benimde aynı sol memeyi emmek istemiyor ben de tersten veriyorum istersen sende dene
Mertsmom Selmakm uykudan uyanınca ilk o göğsünüzü verin öyle öyle alışır.. bende de olmuştu.. birde elle sağım yapabilirsiniz,videolara bakın☺️
Ipekk Selmakm şiştiği içinde hızlı geliyordur ondan ememiyor olabilir. Bir mendile hızı yavaşlayana kadar elinizle sağmayı deneyin. Birde müzik açarak pış pış sesiyle vermeyi deneyebilirsiniz ben öyle yapardım
Melek7 Selmakm ben de tersten emzirmiştim anlamıyor o zaman.. sağ göğsünü emziriyomuş gibi yatır sol koltukaltından...