Herkese selamlar oğlum tam 23 aylık bugun delilik ettim ve tuvalet eğitmine başlama kararı aldım bezi çıkardık alıştırma külodu kullanıyoruz sabahleyin heycanla tuvalete giden oğlum öğleden sonra artık gitmek istemez oldu sürekli kendini yere atıyor. Lazımlığa oturmak istemiyor evet ilk gün zor diyeceksiniz ama acaba erken mi hata mı yapıyorum. Çevre baskısıyla başladım tuvalet eğitimine bıraktır ilerde zor gb etkisinde kaldım 🥲bu arada konuşma olarak anne baba bak ne aba mam okdr başka konuşma olayımız yok. 🤷♀️ Gece beslemesi yatarken süt içiyor blrde sabah içiyor illa susayıp gece su içiyor bezi ıslak uyanıyor. Napcam şaşırdım bana akıl fikir verin