Caglaa sağlık örgütü 6. Aydan sonra ek gıdaya başlanmalı diyor. Daha erken zararları varmış.
Krm sen 6.aydan sonra yedirirsin o halde.
Caglaa sen 4. Ayda baslarsin o halde 😂
Krm başladım o halde. 😁🤭