Merhaba arkadaşlar 78 günlük ikiz bebeklerim var bir kız bir erkek kızım çok zor bir bebek şimdiye kadar gaz sancılarından çok huysuz ne gece ne gündüz uyumuyordu gaz damlası fitil ile onu biraz sakinlestirmeyi başardık derken şimdi de aç kaldığı için çok ağlıyor.
Ikiz olduğu için sütüm yetmiyor hümana ’nin süt arttırıcı çayını içiyorum ek olarak mama veriyorum ama kızım mama içmiyor bebelac aldım aptamil aldım içmedi 3 gün önce bunları beğenmedi diye düşünüp SMA aldım yine içmiyor ilk zamanlar konuşarak çıngırak desteği ile az az iciriyorduk ama artık biberon ağzına girdiği an basıyor ağıtı mamayı yutmuyor ağzının yan tarafından akıtıyor zorlayınca da kusuyor kaşıkla denedim şurup içindeki şırınga tipi ölçek ile içirmeyi denedim ne yapsak istemiyor sadece anne sütü istiyor benim de sütüm de yetmiyor açlıktan çok ağlıyor ne yapacağımızı şaşırdık.