Bayancokbilmiss Ne zaman başladığınızın bir önemi yok, bebeğiniz ay olarak küçük henüz, bağırsak florası yeteri kadar gelişmediği için fazlası rahatsız eder ve sindiremez.
Acele etmeyin, başta insan her şeyi yesin istiyor ama zamanla hepsi oluyor, bebeği çok yormamak gerek, 9.aydan sonra tam öğüne geçersiniz.