2lokummannesiii Garip bir şekilde başımdaki ateş 37 vücudum normal koltuk altı ile ölçtüm. Hava sıcaklığından olabilir mi? Benim gibi olan var mı? Genelde 36.5 olduğu için şaşırdım. Bir de oğlumun da 37-37.2 oldu düştü ama vücudu onun da normal.