Arkadaşlar 6ay 17günlük bebeğim var. Gece 2defa kalkar emer yatardı. Şimdi yarım saate bir kalkıyor emziriyorum hepsinde emmiyor aşırı terliyor su veriyorum bazen içmiyor. Sıcaktan mı kalkıyor bu kadar? Yatırmadan önce mama desteği yapsam mı hiç vermedim henüz?? Sürekli emdiği için meme boş gibi geliyor sanki. ???