Eymenim2324 Doktor kontrolüne ne zaman götürdünüz acaba? Ve gaz damlası kullanan var mı? Sürekli emen bir bebeğim var bazen 2 saat bırakmıyor memeyi bu normal mi acaba ? Altı temiz karnı tok olunca yatmalı ama yatmıyor sürekli göğsümde yoruluyorum 🙈 doymuyor mu acaba ya bi yardım 😔
DrkcBusraAlya Eymenim2324 benim de ilk günler öyleydi iki göğsümü emip hala istemeye devam ediyordu şimdi 20 günlük olduk sütüm arttı tek göğüsle doyuyor zaten ilk günler süt çeke çeke gelir artar normal yani gaz damlası olarak zinco yazdı dr maalesef gazımız çok bizim 😢
esrateke Eymenim2324 maşallahh, benim bebeğim de 6 günlük ancak beni hiç emmiyor sürekli midesi bulanmış gibi ses çıkarıyor, siz nasıl becerdiniz bu denli emzirmeyi? Mama veriyoruz, süt sağıyorum ama beni hiç emmiyor 🤦🏽♀️
PelinKaraca Eymenim2324 canım hayırlı olsun. Benim kızım iki buçuk aylık ama yazim dedim. Doktor kontrolüne bir haftalıkken gidiliyor ilk. Topuktan kan alınıyor. Sonra bir aylık olunca tekrar gidiyor aşı oluyor o zaman ve genel kontrol. Ama aşı ateş vs yapmıyor merak etme. UZun uzun emmesi çok normal çünkü çene kaslası gelişmediği için ağzı hemen yorulur zamanla düzeliyor merak etme. O emerken göğsünü sen de orta parmağınla çenesine alttan hafif dokun ki asılıp emsin. Altı temiz karnı toksa gazı olabilir gazını da al. Emzirirken kolunun altına yastık koy kolun ağrımaz. Doyuyordur merak etme. Altını ıslatıyorsa ve kilo alımı normalse ki doktor söylüyor doyuyordur 😊
Eymenim2324 DrkcBusraAlya bi 10 gün onar düzelir inşallah benim de canım ya çok yoruluyorum sanki bugünler hiç geçmeyecek
Eymenim2324 esrateke çok emse dert az emse dert bize galiba. Sütün tam geliyor mu canım bence çocuktan çocuğa değişiyor ama keyifleri nasıl isterse
Gls esrateke benimde oyleydi..10 gunluguz meme ucu yok tutturamiyodum..mama veriyodum sutumu sagiyodum pompayla..sonra silikon gogus ucu aldim Allaha cok sukur sindi emiyo..mememi tutmasada o sekilde doyuruyorum..silikon gogus ucu dene sende..
Eymenim2324 PelinKaraca canım çok teşekkür ederim evet çişini yapıyor kaka yapıyor topuk kanı için sağlık ocağına gittik acaba bi de çocuk doktoruna gitmek gerekir mi diye düşünüyorum
PelinKaraca Eymenim2324 bir aylık olunca git canım en azından sağlık gelişim durumunu öğrenirsin sorman gerekenleri sorarsın 👍😊
Eymenim2324 PelinKaraca teşekkür ederim canım bir şey daha sorsam sana bebişimin göğüsleri şişti ceviz büyüklüğünde sizde de böyle bir şey yaşadınız mı ??
PelinKaraca Eymenim2324 oldu canım her bebekte oluyormuş o. Ben hiç ellemedim kendi kendine geçiyor. Süt toplanırmış öyle diyorlar 🤷♀️