Kocabebek sma kullanıyorum . Cocugumda gaz sancısı kabızlık yapmıyor. Maması bıtınce aptamılı ve bebelac ı denemıstım ulasması daha kolay dıye. Aptamıl doyurmuyor( sma da 2 ölcek yıyorsa aptamılde 5 😒) ve gaz cok yapıyor . Bebelacta da doyması ıyı fakat tuvalet ıhtıyacına cok gec çıkıyordu.uc dort gunde bir cıkıyordu normalde gunluk yapan bebek o yuzden sma tek gecerım . Diger mamaları denemedım