Kuzeybabyy Oğluma oto koltugu aldık dün oturduktan sonra başladı ağlamaya uyumak istedi bu kezde kafasını sağa yada sola yaslayamadı bu seferde onun için ağlamaya başladı. Acaba alışır mı altı buçuk aylık 😢
Amine20 Kuzeybabyy biz de 3 gün sonra uzun yolculuğa çıkacağız oto koltuğu aldık ama ben hemen eve getirdim Keyifli olduğu zamanlar oturttum oyun oynarken oturttum yemek yedirirken oturttum alışsın diye 1 haftadır oto koltuğu evin içinde 🤣 Bence evde bi deneyin derim alışsın bu arada 7 aylık kızım
Kubra5657 Kuzeybabyy alışır canım nizi kide öyleydi şarkı açtık baya gitti flan sevdi sonra ama 3 gün ugrastırdı bizi her beebk öyleymiş😂
Kuzeybabyy Kubra5657 bir şey sormak istiyorum uyurken boynu sanki rahatsız gibi duruyor böyle çenesi aşağı doğru sizinde uyuyunca nasıl oluyor bebeğinizin başı
Kubra5657 Kuzeybabyy aynen öyle oluyo canım ya o yüzden uyurken ben hep elimle tutuyorum kafası düşmesin diye yatay olanlar vardı baya yatak gibi olsnlar 5 bine yakındı diye almadık ama böyke uyuyuncada bazende kucagıma almak zorunda kalıyorum