Tugceden34 o his hiç geçmiyor ki😂 daha mı çok emseydi, 5-6 bez yetmez günde en az 10 bez alırsam anca doyar, biraz büyüyüp birşeylerle oyalandığında acaba ben çocuğumun kişisel gelişimiyle ilgilenemiyor muyum, dur şunu alayım, şunu da yedireyim, alayım, vereyim, edeyim… uzayıp gidiyor😬 henüz çok yeni olduğunuz için çok normal🌸 zamanla daha makul bir seviyeye iniyor anneliğinizi sorgulamalarınız, ama sanırım geçmiyor, hiç geçmeyecek💜 o sebeple ailenizle evladınızla her geçen zamanın tadını keyfini çıkarmaya çalışın