Merhaba herkese,
Bebeğim şuan bir hafta sonra 10.ayına giriyor. Son birhafta 10güne kadar yemek konusunda bir problem yaşamadık. Hemen hemen ne pişirsem yerdi. Alt dişleri çıkarken de sorun olmadı. Şuan üst dişlerin geldiğini söyledi doktorumuz. Zaten bir huysuzluğu vardı ama bu yemek reddine de dönüştü. Ne yapsam yemiyor. En sevdiği şeyleri yapıyorum istemiyor, kafa sallıyor sürekli. Süt de içmiyor doğru düzgün. Ne yapacağımı şaşırdım. Bazen kaşığa vuruyor sinirlenip, haliyle ben de çok sinirleniyorum. Sakinliğimi korumaya çalışıyorum tepki oluşturmaması için. Buna benzer bir sorun yaşayan var mıdır? Varsa nasıl çözdünüz? Geçici bir süreç diye düşünüyorum ama kalıcı olursa diye de korkuyorum😔