Ysm2019 Kızlar 1 aydır yaklaşık bebeğime takviye olarak bu mamayı kullanıyorum gazı var acaba mamamı gaz yapıyor bebeğim zaten gazlı bir bebekmi anlamadım varmı aranızda kullanan ?
asyakusunannesii Ysm2019 bende aynı mamayı kullanıyorum bildiğim kadarı ile combiotic mama gazdan arındırılmış diye duymuştum. Genel olarak bebeklerde gaz problemi hep görülüyor mamadan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum
Gunsss Ysm2019 aksine içinde probiyotikler var bağırsak rahatlatır biz 10 aydır kullanıyoruz hiç gaz sıkıntısı yaşamadık. Mamayı yaparken fazla çalkalamayın köpürür hava kabarcığı oluşur hava yutar bebeğiniz
Lonewolf Ysm2019 hipp combiotik benim kurtarıcım olmuştu zamanında.Bir sürü mama denemiştim ve oğluma gaz yapmayan tek mamaydı.
Ysm2019 Gunsss benim mama verme tecrubem yok belkide ondan oluyordur maamyı içirken bebeğimi emzirme pozisyonunda yatırıp öyle veriyorum biberon ağzına boğulmasın diye yarım akacak şekilde içiriyorum doğrumu acaba?
Ysm2019 Lonewolf benim mama verme tecrubem yok belkide ondan oluyordur maamyı içirken bebeğimi emzirme pozisyonunda yatırıp öyle veriyorum biberon ağzına boğulmasın diye yarım akacak şekilde içiriyorum doğrumu acaba?
asyakusunannesii Ysm2019 bebeğinizi hafif dik tutmanız gerekiyor biberonu aşağı doğru eğmeyin yatay şekilde tutun ayrıca mamayı hazırlarken önce suyu sonra mamayı ekleyin ve biberonu çalkalamayın çay kaşığı ile iyice karıştırın ve öyle verin
Lonewolf Ysm2019 biraz kafası dik olucak kucağınızda.Birde biberonun plastik kısmı mama ile dolu olacak ki gaz yapmasın.Birde şöyle bir durum var mama biraz deneyerek yarayıp yaramadığı anlaşılıyor.Belki sizin bebeğe iyi gelmemiş gaz yapmış olabilir.