merkurkedisi_ Merhaba arkadaslar. Yoğurt meyve vs yiyor genelde ara öğün olarak. Farklı şeyler yapan var mı örnek verir misiniz🥰 teşekkürler
Aydanzeyd merkurkedisi_ sabah kahvaltisi sonrasi meyve veririm normalde aksamlar yogurt felan hafif seyler
Mavi0688 merkurkedisi_ 1 ara ogun yaptiriyorum oglen ile aksam yemegi arasi. Ondan da meyve veriyorum. Yogurt veremiyorum maalesef sut alerjimiz oldugu icin
Fatma8988 merkurkedisi_ yoğurt asla yemiyor…. Karışık meyve tabağı yapıyorum Az şekerli tam buğday unundan kek yapıyorum bayılıyor Birde keçiboynuzu unlu irmikli muhallebi yapıyorum puding niyetine çok seviyor
serebro merkurkedisi_ pancake, bebek keki tarifleri vs var internette birkaç kez onlardan yapıp verdim gün içinde
merkurkedisi_ OzgeOzkan kahvaltıdan sonra meyve veriyorum onu bazen istiyor bazen istemiyor. Öğlen çorba içiyor ondan bi kaç saat sonra da yoğırt veriyorum. Akşam yemeğinden sonra yine meyve yiyor
merkurkedisi_ Aydanzeyd bende genelde öyle veriyorum ama farklı şeyler veren var mı diye merak ettim. Değişiklik olsun 🥰
merkurkedisi_ Mavi0688 anladım. Kek falan da olabilir aslında verebilirsin ona göre. Ben deneyeceğim bu hafta