pinar5595 benimde 2 aylık bebeğim var genel olarak başını tutabiliyor tam olmasa da gözleriyle herşeyi takip ediyor ellerini emmeye başladı size tavsiyem sürekli konuşun onunla ben öyle yapıyorum ben konuştukça oda agu gugu sesler çıkarıyor gülüyor heyecanlanıp ellerini kollarını oynatıyor. Herşeyi anlatın ona sizi anlıyor çünkü güzel şeyler söyleyin onu sevdiğinizi söyleyin ben altını değiştirirken bile konuşuyorum şimdi altını değiştiricem, sana mama hazırlıyorum annecim karnını doyurucam, şimdi meme emiceksin annecim, uyku zamanı geldi hadi uyuyalım vs vs sürekli konuşuyorum onunla