Merhaba arkadaşlar
Bebeğim doğduğunda hediye olarak geldi..Bir kaç ay kullandık zaten park yatak aldım. Daha kullanışlı diye park yatağı kullandık.. Tertemiz duruyor düşünenlere cibinlik ve içinde ki ince döşeği ve yastığı ile gönderebilirim..400 liraya satıyorum.