Aselllecre merhaba bu aydan sonra bende Mardin’e taşınıyorum doktor bulursanız bana da bilgi verebilir misiniz :( benim bebeğim de küçükken bu hareketi çok yapardı şu an 1 yaş olacak, doğduğunda reflüsü vardı o yüzden atıyor olabilir demişlerdi sonradan kendi kendine azaldı , su an çok hareketli bir bebek gelişimi normal ,yine de bir doktora sorun tabiki