Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık hamileyken azı dişim kırıldı içerisine birsey kaçtığında çok ağrıo kanal tedavisi yaptrmam gerekiyor öğleden sonra gideceğim doktora sordum emziren annelere için yapılıo tedavi dediler ama içim rahat değil emzirirken diş tedavisi olan arkadaslar sorun yasadınız mı içimi rahatlatır mısınz bu konuda