Simay0123 Birde bunu deneyim diyorum. Metsil, sab simplex, biogai denedim cocuk hala kıvranıyor. Kullanıp memnun kalan var mi?
Alibebek20 Simay0123 gıda alejirsinden dolayı çok gazı olabilir. Hepsini kullandık en sonunda alerjisi oldıgunu anladık.
Merykrc Simay0123 sab simplex işe yarıyor ama sadce şöyle işe yarıyor : her gün aynı saatlerde dakikası dakikasına vermeniz gerekiyor günde 4 defa 15 damla alarm kurun hep aynı saatde verin bir haftaya düzeldiğini baya baya azaldığını görürsünüz ben birde maflor probiyotik kullandım
Aselllecre Simay0123 Simay0123 nurse harveys ben kullandım fayda etmedi biogaiy kullanıyorum şuan buda başta fayda etti geçende doktora gittik oda etkisini artık yitirdi bizdede gaz çokq
Esen_93 Simay0123 7 bucuk ay evladi gaz sancisi cekmis bir anne olarak soyluyorum. Nurse harwerys kullandik. Iyi de geldi. Ama gazin bitmesi icin en iyi ilac zamannnn ve sabirrrr.
Simay0123 Mesudekaracan27 o gaz icin degio probiotik bagirsak duzenliyiciymis 1 kutudsn sonra fayda ediyormus gaz icin yanina ek birsey daha kullanmaniz lazim
Eymen20211 Ben damla olanını kullanıyorum bebeğim kolik ve birtek o iyi geldi zinco dan tutun en pahalı sona kadar kullandım bir bu iyi geldi
gozzde_55 Simay0123 nurse harveys bizde uyku yaptı, öyle aman aman bir katki sağlamadı, morarana kadar yine ağladı yine ağladı sonra bi öğrendimki alerjimiz varmış, ne zaman ki diyete başladım aglamalarimiz ve gazimiz azaldı