minnosum25 külot bez kullanınca yapmadığını farkettim sanırım cırt bantlar bacağını acıtıyor. Kızartmış zaten biraz. Bazen bezsiz dolanmasına izin veriyorum. Halılarımı yıkamaya vermiştim zaten. Bez takmayıp şort giydiriyorum hevesini alıyor biraz sonra takıyorum bezini yine