Defnemomy Canım kek istiyor ama eşim sevmediği için kalıyor hep, yapıp yarısını dondurucuya atsam olur mu, bu şekilde yapan var mı?
Defnemomy BalarisiYusra Ya tarifin ne zaman dışına çıksam bir tad eksikliği oluyor sanki, bu yüzden birebir tarif ölçülü yapayım diyorum
Kabakcekirdegimiray Defnemomy çıkarınca ufalayıp Truf yaparsınız güzel oluyor. Hem öyle eşiniz de yer belki
Defnemomy Kabakcekirdegimiray Eşim pek tatlı vs sevmez, binde bir akşam yemeği onu kesmemiş olursa yer o kadar ☺️
kartopu23 Defnemomy bizde de kalıyor kek, ben buzluğa atıyorum sonrasında çıkarınca çikolatalı top yapıyorum truff gibi. Eşim onu kekten daha çok seviyor ☺️
kartopu23 Defnemomy bayat keki elimle ufalıyorum. Ardından miktarına göre kremayı biraz ısıtıp içerisine bitter çikolata koyuyorum ve kesilmeden eritiyorum. Bunu kek karışımına koyup ardından evde ne varsa ekliyorum. Ceviz içi fındık fıstık gibi. Elinle top şekli verip hindistan cevizine buluyorum ☺️
elmaliturtam Defnemomy ben kek poğaça kurabiye müsait zamanımda yapar soğutur buzluğa atarım az az paketleyerek istediğimiz zaman çıkarır çözdürürüz.
Defnemomy elmaliturtam kızım da 1 yaşında artık, ara ara yapıp bu şekilde atarım onun içinde, yolculukta vs kurtarıcı olur öylede
JackDaniels elmaliturtam Yaa gerçekten mi? Peki özel tarifi var mı, yoksa her kurabiye olur mu? Bide çıkarınca direk çözdürüp yiyor musunuz yoksa fırına atılıyor mu? Çok soru sordum teşekkürler🙊🙊
Kursad_1201 Defnemomy ben dondurucuya bi kendimi koymuyorum :) sığmış olsam hemennn. Kalan kek börek poğaça hatta fazla yaptığım sulu tencere yemekleri çok fazla bekletmemek kaydıyla tekrar kullanmak için dondurucu da muhafaza ediyorum
Defnemomy Kursad_1201 Ben de bir şey ziyan olsun, atayım istemiyorum. Atılabilecek her şeyi atıyorum. Kek ilk defa atacağım