Egeymen Kızım şuan 1 aylık, aşılarını sağlık ocağında yaptırmak istemiyorum sanırım araştırma hastanelerinde yapılıyormuş daha önce yaptıran oldu mu Behçet uz çocuk hastanesinde? Hangi bölüme sıra almam gerekiyor?
gulse123 Egeymen çok özür diliyorum öncelikle tekrardan başınız sağolsun instagramda gıdamühendisibirannenin sayfasında hikayelerinde sizden bahsettiğini gördüm bu gece aşı sonrası bebeğinizin komaya girdiğini yazmış şimdi yeni doğan bebeğinize aşı yaptırmak için sorduğunuzda şaşırdım. Çünkü ben şuan sorgulamaya başladım aşıları kafam çok karışık
Deletedmom78654 Egeymen sizi hatırladım demek bir kızınız oldu çöl mutlu oldum gerçekten Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin inşallah evlatlarınıza 🥰🥰
Egeymen Kabakcekirdegimiray teşekkür ederim 🥰 ben de öyle düşündüm ama çocuk hastanesi ya onlarca bölüm var çocuk hastalıklarının kolu olan, o yüzden kafam karıştı yol da uzun şimdi yanlış yere sıra alıp zebil olmak da istemiyorum umarım bilen çıkar 🙏🤭
Kabakcekirdegimiray Egeymen yani zaten çoğu bölüme direk randevu alınmıyor. Önce çocuk doktoru görüyor sonra gerek duyarsa yönlendirme yapıyor. Siz bence çocuk doktoruna alın. Daha bilgili biri çıkar yazar belki. Bir kızınız olmasına çok sevindim bu arada 🌸
Egeymen Kabakcekirdegimiray teşekkür ederim ben de çok sevindim valla ne diyim şifamız çok şükür 🙏☺️ evet mantıklı ya dediğiniz gibi doğrudan çocuk doktoruna sıra alıyım ben
Egeymen gulse123 dostlar sağolsun 🙏 aşı yaptırmak istemiyorum zaten ama yine de içimde Bi pişmanlık kalmaması için araştırtmak tüm testlerini yaptırmak istedim nitekimöyle de yaptık şuan 2 ay 25 günlük ve aşısız kızım çok şükür sağlığı da yerinde her ay gidip tahlillerini yaptırıyorum 🙏
Mom262627 Egeymen basiniz sagolsun evladiniza ne oldugunu bilmiyorum ama rabbim sabrini versin insallah . İlk kizimda cok kotu seyler yassdiktan sonra bizde reddettik asiyi kizim 10 aylik masallahi var uzulmeyin korkmayinbi eksikligini hissetmiyoruz aksine ilk kizima gire cok cokkk farkli
Egeymen Deletedmom78654 ah evet şifamız zeynep’imiz oldu ve tıpkı abisine benziyor bakışı gülüşü 😔 amin bütün yavrularımız sağlıkla huzurla büyüsün inşallah 🙏
Egeymen Mom262627 6 ay aşılarından sonra nöbet geçirdi komaya girdi ve 33 gün sonunda savaşı kaybettik 😔 evet gerçekten aşısız bebek daha farklı oluyomuş henüz 2 ay 25 günlük ama şimdiden o olumlu farkı gözlemleyebiliyorum Allah evlatlarımızı korusun inşallah
Egeymen Deletedmom78654 aynen tam anlamıyla ilaç oldu abisinin yaşayamadığı hayatı o sağlıkla yaşar inşallah 🙏