Metehan123 vallahi doğar doğmaz bir ergen psikolojisi ile doğuyor şimdiki bebekler :) biz 7 aylık olacağız hala mama yerken eliyle itekleyiveriyor halbuki aç. Bende oyun oynuyorum kucağıma bağlayıp gezdiriyorum ev içinde, bu sıradaişlerimi yapıyorum o da yoruluyo. Sonra azcık öp koklaş sonra biberonu yapıstırıyorum . Uyku sersemi içiyor :) normalde 3 saatte bir beslenemeue dikkat ediyorum ama her zaman bu saat aralığında yeme istemediği için ben de biraz daha acıkmasını bekliyorum