Umay21 ben hemen takamammistim ilk bir ay kadar sarmıştım,sonra korse kullandım ama uygun olan korseydi etkisi çok olmadı,yengemin tavsiyesi üzerine 5,ay kadar sonrasydi galiba istgramda emba korse aldım, etkisni çok güzel gördüm, tavsiye ederim..bir bakın inceleyin,yorumlara bakın..ben dikisimde sorun yaşarım diye hemen kullanmadim,zaten dikiş yarası yetiyordu…