bizde 2bucuk aylıktan beri uçağa 8 kere bindik ilk uçak bileti alırken bir yetişkin bir çocuk ve yaşını belirtiyorsunuz ona göre sadece kemer parası alıyorlar bagaji verirken bebek arabası için bazı hava yolları poşet veriyorlar barkodlu onu uçağa vardigjn an görevliler poşete koyuyor sen çıkarken de çıkışta arabayi sana teslim ediyorlar kabin memurlari bile yardımcı oluyor sana uçaktan inene kadar herkesyardimci oluyor sıkıntı yasamazsin . Ama emzirmek istemiyorsan emzik ver biz hep emzikle geçiştirdik hiç basınç yaşamadık binmeden önce karnıni mama ile doyurdum uçağın motor sesinden zaten kalkar kalkmaz uyuyorlar ağlarsa da telaş yapmayın utanmayın bebek sonuçta uçağa binenler bunu bilerek biniyor hiç üzülmeyin sakin kalın emzirmen gerekiyorsa da emzir iyi yolculuklar :)