Demet_k Arkadaşlar kız bebeğim 11 ayını geçti kilosu 9.200 boyu 73 cm. Babası 185 ben 165 boyundayım. Boyu kısa mı olucak acaba🥰 boy genetik derler ama. Yoksa sonradan atılırmı. Bu arada herşeyin başı sağlıklı olması.
balyanakannesi2 Demet_k eşim 1,78 ben 1,63. Ama abilerim 1,98 falan. Oğlum daha 9 aylık şuan 78 cm. Bize değil dr dayılara çekiceği kesin. Boy genelde gerçekten sadece anne babaya değil de amca,dede,dayı bunlara daha çok çekiyor sanki
MihraNilkuzusu Demet_k Gayet normal sınırlar içerisinde bebeğinizin kilosu ve boyu. Benim kızım 7,5 aylık 78 cm kilosu 9600 gram geldi geçen hafta doktorumuz 1 yaş civarı değerleri demişti. Ona istinaden gayet normal.Her bebeğin gelişimi, genetik mirası farklıdır persentile bakarak gayet iyi durumda bebeğiniz