Deletedmom_29 Ben istanbuldayım bizim burda randevu alınmıyor. Direk gidip herhangi bir doktora giriş yaptırabiliyosun yani öle acile vs.gitmeye gerek yok. Biz normalde özelde takipliyiz. 3 kez devlete gittim. Üçünde de direk gittim. 7 yaşa kadar randevu almadan gidilebiliyomuş sekreterlik öyle demişti. Tabi randevuda alabiliyosun eğer sürekli aynı doktora gitmek istiyosanız.