Oğlum 1 yaş 20 günlük oldu ben hep ilk doğduğunda yapmak istemistim daha hamileyken iyi doktor arayışına girip buldugumuz bi doktordan daha bebek dogmadan randevu bile almıştık 🤭 ama bebegim kolikti uyanik oldugu her sn ağladı ve 2bucuk aylikken yüzüstü döndü sırt üstü hiç yatmadı 4 ay 1 haftalıkken emekledi derken gaz olayı bitti ama bu seferde yerinde durmuyor nasil bas edicem deyip erteledim şimdi tuvaletini söylemeye başladı bende bezden cikmadan olsun istiyorum ama tecrubeli annelere de sormak istiyorum şimdi bezden cikarmadan yaptirsak mi yoksa biraz daha büyüsün mü bu arada su anda da cok hareketli sünnet olsa nasil bas ederim bilmiyorum devamli bi yerlere tirmanip atliyor koşuyor hic yerinde durmuyor ama eninde sonunda olacak sonuçta bu konuda cok kafam karışık onerilirinizi bekliyorum🤗