İlk zamanlar kim ne derse yapiyodum çoğalması için halbuki sutum var ama psikolojik olarak yetmiyo mu acaba diye düşünerek türlü çaylar satın aldım hergun başka bişey iciyodum. Birsuru farklı farklı şey denedim sonra sıkıldım hepsini bıraktım. Bebeğim 7 aylık şuan ve sütüm gayet var. Sakin olup sık sık emzirin bol su tüketin sağlıklı beslenin. Bu sıralar karpuz ve dondurmanın güzel süt yaptigini farkettim sık tukettigim için. Onun dışında normal suyumu içip yemeğimi yiyorum. Sakin olup bebeğinize yeteneğinizi düşünün 🌺