Sağlık ocağı verdi 4 aylık aşımızı oldugumuz gun sadece 1 kere kullandım ve bebeğim sürekli kustu daha sonrada vermedim hiç o an ilaca bağlamak istemedim ama sonra biraz araştırıp okuyunca bu ilaç böyle yapıyormuş diye gördüm . Kullananlar sizin bebekleriniz de basıl etki yaptı ? Bide tam olarak ilacı aç mı tok mu vermeliyiz?