Arkadaşlar bebegim 10 aylık emme sıkıntısı yaşıyoruz yani gündüz yemek yiyoruz tıka basa yine emmek istiyor hadi bunu geçtim gece emmekten uyuyamıyoruz acaba gece bir şey yediriyormusunuz tok tutacak ben yatmasan prinç unuda yaptım yine emmek istiyor cok fazlasa sütüm yok doymuyor hiç uyuyamıyor naptınız sizlee bu durım için