nursocum Ahhh yavrum onu gördükçe içimi yakıyor bakışları 😔 Bende instagramda feninmenlere gönderdim ama bakmadılar bile mesajıma 🙄 Allah şifa versin ailesine sabır versin. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz bizde inşallah güzel haberlerini alacağız. Bugün haberlerde gördüm Sma hastası bebek için toplanan bağış kutusu çalınmış anneannesi bir umutla geri getirin o yavrumuzun nefes alması için toplandı diyordu gözyaşlarımi tutamadım bu nasıl vicdansizlik, bu nasıl acizlik ya bir can var o paraya muhtaç bir insan bunu nasıl görmezden gelir. Beddua etmeyi sevmem ama Allah onların belasını versin. İnsanlık nereye gidiyor güzel Türkiyem ne hallerde kimin payı varsa Rabbim köklerini kurutsun.