Humeyra6554 Doktor gözüme neden hep küçük geliyor diyor doğum kilosuna göre iyi dedi ama akranlarından küçük kalır böyle giderse diyor dışardakilerde kaç günlük diye soruyor sürekli üzülüyorum
Enderefeninannesi Humeyra6554 canım benim bence üzülme kilolu olmadın ssğlıklı oldun yani kafana takıp dert etme hareketlidir bebeğin
Habibe34 Humeyra6554 yapısal olabilir sizin ve eşinizin yapısı nasıl. Mesela ben ve eşim uzun boylu yapılıyız kızım 9 yaşında 12-13 yaş gibi şuan 2 ay 17 günlük bebeğim var 4 -5 aylık gibi. Sağlık problemi yoksa emiyorsa korkmayın üzülmeyin
Bursa1628 Humeyra6554 benim doktorum da normal diyor bebeğime ama bana zayıf geliyor 3580 doğdu oğlum 5 ay 14 günlüğüz 8 gün önce 7320 idi anne sütü alıyor normal diyor oğluma mama denedim aralarda almıyor biberonda tutmuyor bakalım nasıl olacak
Mom05273 Humeyra6554 kilosuna göre gelişimi iyise ve sütün yeterliyse doyduğundan eminsen takılma bu kadar genetikseldir
ezgicomert Humeyra6554 benim bebeğimde 2460 doğdu şuan 5ay 20günlük. doktor 5ay 20günlük gibi değilde 5 aylık gibi duruyor dedi çok bi fark yok dedi. Önceki aylarda kilo alımı iyiydi geçen ay alerjisi çıktı bi çok şeyi yemiyorum bide düşünün. Ben takmıyorum çünkü çok şükür herşeyi normal sizde takmayın :)
Humeyra6554 Enderefeninannesi Hareketlenmeye başlayınca azaldı zaten yok dert etmeyiz biz eşimle zaten sadece insanlar böyle deyince biraz üzülüyorum
Humeyra6554 Habibe34 Yok sadece biraz öksürük ten dolayı iştahı kapandı şimdi iyi ama boyunda kilosuda orantılı ama küçük
Enderefeninannesi Humeyra6554 insanlar laf söylemek için bir fırsat kolluyorlar canım hiç üzülme takma yani
Habibe34 Humeyra6554 ya canım olsun bak orantılıymış. Kirk pınar güreşlerine mi çıkarmayı hayal etmiştin. Bırak sağlıklıysa minoş bi bebek olacak kiskibar biri olacak. Önceliğiniz sağlıklı olması olsun. Lütfen üzülmeyin üzülecek bişey değildir😍
Humeyra6554 Bursa1628 Doktoru söylüyor bana mama vermemi ben anne sütü ve mama veriyorum ama içebildiği kadar içiyor
123huma Humeyra6554 benim kızımda 2.500 doğdu 4 ay 12 günlüğüz aşıda tartıldık beş kilo çıktı her gören ayy ne kadar minyon diyor hiç kafama takmıyorum sağlıklı çoook güzel bir kızım var elhamdulillah sizde kiloya takılmyın
Minisinannesiii Humeyra6554 benimkisi de zayıf oysaki 4 kiloya yakın doğmuştu her goren zayıf bu çocuk diyo ama çok haraketli eli ayağı hiç durmaz hep çırpınma halinde sağlığı olsun diyorum ne yapalım canı sağ olsunda hasta olmasinda zayıf olsun çevik olur belki