19 aylık oğlum var bir dk yerinde Duramıyor. Bı oyuncağıyla oynama süresi Max 5 dk ne bı çizgi film izler ne bı tlfna bakar evde sürekli tırmanır kanepenin en üst kısmına, yemek masasının üstüne mutfak masasının üstüne yatak odasındaki yatağın üstüne dolapların üstüne kendi yemek masasına bile tırmanır ayakkabılihga sehpanın üstüne çamaşır bulaşık makinesinin üstüne yani evde aklınıza gelebilecek her ne varsa hepsine tirmanir yoruldm tükendim artık sabrım kalmıyor gün boyu bununla uğraşmaktan uyuduğu zaman yemek çamaşır temizlik işleriyle ilgileniyorm gece 10da uyur sonrası hep iş güç kendime ayıracak bir dk vaktim yok 11den sonrada uykum gelir en geç 12de uyurum bu kısır döngüden de sıkıldım bu çocuğun arkasında koşmaktan da sıkıldım bütün çocuklar mi böyle Allah aşkına ben mi çok güçsüzüm dayanıksızm