Bebeğim 5 ay 10 günlükken tadımlara başladık. Zorla yediriyordum. 6 aylık olduk yemiyor tiksiniyor. Her gün azıcık da olsa vereyim yavaş yavaş diyorum yok kafasını çeviriyor. Ne yaptıysam yemedi sevmedi. Nasıl yedireceğim bilemiyorum 😕 mama ile besleniyor doğduğundan beri. Mamayı da sadece uyurken yiyor onu da yemiyor. Doktora bir ay da 4 bin TL verdim tahlildi neyiydi. Ama yok yok yok 😩