Kızlar bebisleriniz sallamayı nasıl bıraktınız bizimki sadece beşikte uyuyo ayağıma alıyorum başlıyo ağlamaya uyumuyo o kadar alıştırmışım ki beşikten yere alınca bile hemen uyaniyo salla dur yöntemiyle biraktirmaya uğraşıyorum ama çok zorlanıyoruz ne kadar sürede alışır bizimle aynı durumda olan var mı