Merhaba,öncelikle yeni annesiniz Rabbim kolaylık versin. Ben hamilelikte 23 kilo almış bir anneyim,doğumda ve sonrası 4.5 ayda 11 kilo ancak gidebildi ne yaparsam yapayım tek başıma veremedim kızım 5.5 aylık olunca artık tak dedi canıma ve diyetisyene online olarak başladım,uyguladığım diyet emziren anne diyeti olarak gwçiyor ve süt azalması hiç yaşamadım,sütün kalitesini bilemem ama kızım ek gısaya geçtiği halde katı gıdadan çok emzirme odaklı karnını doyuruyor hatta ben alıştıramıyorum ek gıdaya,yani sütüm yarıyor.Diyete dönecek olursam,diyete başladığımdan şuana kadar tam 26.5 kilo verdim hamile kaldığım kilonun da 15 kilo altındayım,spor yapmaya fırsatım olmadığı halde arada çıktığım yürüyüşlerle 4.5 ayda verdim ben bu kiloyu.İdeal kiloma da 4-5 kilo kadarcık kaldı sonrasında sıkılaşmam ve korumam gerek artık.Emziren anne diyeti normal zamanlara göre avabtajlı bir diyet daha rahat ve çabuk verebiliyorsunuz.Bence diyetisyenle başlayın maddi imkanınız varsa kafamıza göre yemeden içmeden kısmak kilo verdirmiyor,verdirse bile süt konusunda iyi mi değil mi bilemiyoruz.