Günaydın anneler🥰 bebekle çadır deneyimi olan var mı? Kayınvalidem ben kurucam her şeyi halledicem diyor. Gidelim birlikle gidiyor. Kayınvalidem, eşim, oğlum ve ben olucaz. 3-4 gece kalıcaz. Gündüz denizde olucaz. Gece de uyutup bana bırakırsınız çocuğu siz gezersiniz diyor. Gideceğimiz yer arabayla 40 dk falan sürer. Zorlanır mıyım sizce? Oğlumun öğünlerini vs ayarlayabilir miyim o ortamda emin değilim. Kendimiz de orda yapıp yiycez bu arada. Gözüm de korkuyor😬