Kızlar bebegim 37günlük ve göğüslerin yumusak olduğu icin bi aglasa yada uyumaya sütüm mu yetmedi ki diyorum. Sonra ilerleyen aylarda yetermiki diyorum birde göğüslerim sadece uyuyunca şişiyor. O kadar tedirgin oluyorumki bunu üstünden atamiyorum sanki beynimin bir köşesinde duruyor. Bu ayında 1 kilosunu almis bu bile tatmin etmiyor nerdeyse beni diyeceksinizki e almis işte kilosunu ama sürekli beynimde sorular. Merak ettiğim şey suan bebegim emdikce sütüm artarmi birde ilerleyen aylarda yetermi mideside büyüyor oyle olunca daha çok emmek isteyip yeterli gelirmi sütüm 🤔😐