Gulsenn Arkadaşlar temmuzun ortasında bize 160 TL doğalgaz faturası gelmiş. Otomatik ödeme ile ödeniyor ama geçen eşim bakarken görmüş. Sizlere nasıl geliyor çok değil mi Allah aşkına ya çok şaşırdım 🙄
Atamom16 Gulsenn çok tabikide şu ayda bu kadar doğalgaz faturası çok yani yanlışlık olmasın. Bize bu aylarda en fazla 35-40 arası geliyor hep
Gulsenn Yahya_17 elektrik hep yüksek geliyor sizin doğalgaz gayet normal gelmiş. Bizimkinde bir sorun mu var acaba
Premsesanasi Yahya_17 ayy Su ne kadar ucuz sizin orada, yaşadığım şehirde su kartli , yüklet öde ve vergisi çok olduğu için aylık 70 TL aldı Su yetmez 2 kişi + bebek oldugumuz halde kalabalık olanları düşünemiyorum
gulapikk Gulsenn evinize bağlı bütün çeşmelerde ki sıcak su aktif mi acaba? Sadece duş aldığını su harici diğer muslukların sıcak sularını kapatın düşecektir. Benimde başıma geldi bütün musluklarımdaki sıcak su aktifti bir baktım 110 tl doğal gaz. Hemen musluklardaki sıcak su ayarını kapattık düştü fatura
Gulsenn biregesevdasi yok sanmam zaten banka üzerinden her ay otomatik ödeniyor bu zamana kadar farketmemem bundan
Gulsenn Daphnemom bende öyle dedim eşim zamlardAndır dedi ama şuan yorumlara bakarak zamla alakası olmadığını anladım
Esdoel Gulsenn onunla ilgisi olduğunu düşünmüyorum mutfakta banyoda ve banyoda bulunan lavoba da benim sıcak suyim açıktır kullanirimda yazın en fazla 40 gelir
biregesevdasi Gulsenn belirli bir tutar altında olunca fatıra kesilmiyor o yüzden otomatik ödenmiyor faturanın ilk ve son okuma tarihlerine bakın bi isterseniz
Yahya_17 Premsesanasi aylık suyum 35 40arasi geliyor aslında bizimde kartliydi eşim su saatini değiştirdi normal eski usul taktirdik ikide bir su bitiyordu birde hafta sonuna denk geldi mi yandın 🤕
Zhnce Gulsenn bana geçen ay geldi 35 gibi bi tutar Elektrik 140 su 20 Yani dogalgazin o kadar gelmesi normal değil bence
Premsesanasi Yahya_17 bizde maalesef öyle seçenek yok , ATM gibi su doldurma yeri var şükür hafta sonu da olsa sıkıntı olmuyor bir de kartı takınca hemen yüklüyoruz yedek dursun diye🤭