Dün bi post açmıştı bi arkadaşımız postu takip edemedim kizimdan dolayı. 1 yaşımız doldu 20 gün oldu hemşire kan ilacını vitamini bırak dedi. Vitamin bırakılıyor mu gerçekten yoksa ben mi yanlış anladım? Ocean kullanıyodum daha önce şimdi yine vitamine mı devam etmeliyim yoksa yerine balık yağı mı almalıyım düşünceleriniz neler siz nasıl yapıyorsunuz önerdiğiniz markaları da yazın lütfen..