Momm12 Allah evladını sana bağışlasın sağlıklı mutlu. Hayırlı evlat olsun inşaALLAH,
Cümlemizin evladını bağışlasın hayırlı sağlıklı mutlu etsin inşaALLAH,bende 27 haftalık doğum yaptım 70 gün hiç görmeden yoğum bakımda kaldı bebeğim 22 günlükken anne yarım , tek Kızkardeşimm ablamı kaybettim, öncesin de covidden eşim hastanede durumu ağır bir şekilde yattı , o kadar çok üst üste yaşadım ki bişeyleri , buraya yazmadığım daha bir sürü şey 😒 hep geçecek dedim hiç bir şey kalıcı değil dedim teselli ettim kendimi , şimdi bebeğim düzeltilmiş altı ay bir haftalık , elhamdulillah rabbimize , her zorlukla beraber muhakkak bir kolaylık vardır , İnan ve sabret , geçeceğini düşünerek sabret , daha zor durumda olanları düşünerek sabret , dua et hem zor durumdaki herkese hem kendine hem bebeğine , emin ol geçiyor , pozitif ol ve etrafına pozitif enerji yay, senin her halin duygun dua yerine geçer , gerçeğine inanarak dua et inşaALLAH, Allah yardımcınız olsun