biranneikikedi İlk başta ben de hamileliğimde çok cahilce gidip Travel sistem bebek arabası aldım ama artık kullanmak bir ölüm bebeğimle hiç dışarı çıkamıyorum. Bebeğim 9 kilo yaz bitmeden biraz daha tek başıma gezebilmek için 2 bastonlu arasında kaldım. Chicconun kilosu 22 ye kadar alıyor. Joie 15. Ama fiyatları da ona göre. https://www.e-bebek.com/joie-nitro-lx-baston-bebek-arabasi-p-joi-s1036bachr005 https://ty.gl/cp1pv6zfrn Çok kararsız kaldım sizin fikriniz nedir?
Mom9870 biranneikikedi Joie nitro lx aldık oğlumuza gayet memnunum. Hafif tek elle yapabilirsiniz sadece tentesi biraz kısa onun harici gayet iyi.
Duygu5234 biranneikikedi Chıccoyu onerırım dıger araba hakkında bilgim yok yıllardır baston arabasını kullanıyorum aynı model değil ama kalite olarak kesinlikle chıcco. Pierre cardin vovo da çok hafif ve kalıteli bir araba tek elle açılıp kapanabiliyor fiyatı chiccoya göre biraz daha uygun dilerseniz ona da bir bakın
biranneikikedi Hayris tek başınıza indirebiliyor musunuz? Bebekle birlikte, 15 kiloya kadar olması tek soru işareti kafamda. Bir de emniyet kemerinde genital bölge koruyucu yok, mama sandalyesini kullanıyorum joienin kendim koruma aldım mesela onda da yoktu.
biranneikikedi Mom9870 belki tente için şemsiye alınabilir. Sağlamlığı nasıl 15 kiloya kadar olması kararsız bıraktı beni
Mom9870 biranneikikedi Şöyle Kısa mesafe market alışverişi yapıyorum oğlum yürümek isterse aldıklarımı içine koyup eve getiriyorum. 😂 Oğlum da şuan 3 yaşında en son 15.500 kilosuydu.
Duygu5234 biranneikikedi Modelini bilmiyorum malesef mağazada görünce hoşuma gitmişti 7 sene önce yurtdışından almıştım baya eski bir model. Dayanıklılık konusunda chıccoyu önerdim. Kabin boy arabalarda gerçekten çok hafif bastonu aratmıyor😊 Ama online değil de yerinde görüp almanızı onerırım herkesin beklentısı farklı olabiliyor böyle konularda.
Narin9 biranneikikedi alacaksanız kabin tip bebek arabası çok çok iyi çanta kadar oluyo kapatınca kendi bebek arabamızı satıp bende ondan almak istiyorum hafifte oluyo tek elle kapatıp açıyosun
biranneikikedi Mom9870 😅😅😅😅 bebek arabasını ne için alıyoruz zaten onlar ya kucakta ya tepede. 9 kilo oğlum 4,5 aylık emekleyince hareketlenince kilo veriyor diyorlar inşallah doğrudur. 15 kilo olursa 6 kilo için almış olmak üzer beni :(