9 aylık olduk bizde 6. Diş yeni çıktı, ilklerde hiç ihtiyaç duymadım tetagil vermeye ama son 3-4 dişte arada huzursuzluk oldu günde 1-2 şase verdim, daha çok soğuk salatalık fln veriyorum kaşıması için çok rahatlatıyor, max 2 kutu olayını bilmiyordum daha dikkatli kullanayım o zaman ben de, henüz ilk kutu yarısı bile bitmemiştir