Busra2706 Ist2121 ben silvernurse kullanıyorum jokerden aldım. Ama hiç önemli değilmiş uygun fiyatlıda alabilirsiniz
bsra1321 Ist2121 sanmıyorum kalkanın farkedeceğini, philips avent benimkiler. Dediğiniz markayı hiç bilmiyorum ama bi karşılaştırın ikisini. Ben dışarı çıkarkende gümüş kapakları takıyorum, o sebeple göğüs pedine hiç ihtiyaç duymadım
Aysnroztrkkk Ist2121 tabi denemeden bilinmez kimisi memnun kalmıyor, kimisine gümüş kapakta fayda etmiyor. Yakınınız da e bebek varsa doğumdan sonra da ihtiyaca göre alabilirsiniz
bebishmom Ist2121 yok gümüş kapaklar 24 saat benimle. Göğüs pedini de sütyenimin içine koyuyorum. Gece yatarken sütyenimi çıkarıyorum atlet giyiyorum göğüs pedi koymuyorum akan akıyor atlet değiştiriyorum. Yani gümüş kapaklar göğüse takılıyor pedleri iç çamaşırıma yerleştiriyorum
bebishmom Ist2121 aslında kapak kullanıyorsanız kreme hiç gerek yok. Göğüsleriniz sütlüyken kapağı takın hiçbir şekilde yara olmuyor zaten
Srnsrnsrn Ist2121 o süt toplayan göğüs kapağını asla alma hem kullanışsız hemde sütler hep akıyor içinden. Ben lansinohun jelli göğüs pedini paket paket bitirdim çokta memnunum hala daha da kullanıyorum. Gümüş kapak senin tercihine kalmış ben ilk bir ay kullandım meme uçları alışma evresinde hassaslaşıyor gümüş kapak sğrtğnmesini önlüyor ucuz yollu bişey alabilirsin dazla pahalıya kaçma çünkü çok kullanılmıyor. Bu arada lansinohun mavi jelsiz olan göğüs pedinide kullandım jelli kadar memnun kalmadım hemen şişti parça parça oldu fakat öbürü daha çok süt hapsediyor
Gizemmasalx Ist2121 gümüş kapak ve kratftın normal göğüs pedini kullanıyorum göğüslerim doğumdan sonra çok yara oldu bildiğiniz jilette kesilmiş gibi emzirirken canım gidiyordu ve göğüs ucu kremi kullanıyorum ancak gümüş kapak ve o kremle geçti gümüş kapak göğüs ucuna kapatılıyor yara olan yeri nemli tutup iyileştiriyor yoksa emziremezdim ama günüş kapağı doğumdan önce de belli saatlerle kullanmak gerekiyormuş o zaman yara olmuyormuş herlde ben bilmiyordum doğumdan sonra aldım ayva çekirdeği jeli kristal zeytin yağı bunlarda çok etkili oldu ben herşeyi sürdüm bu yazdıklarımın canım gidiyordu tepiniyordum emzirirken o dereceydi
Mom07374 Ist2121 göğüs pedi 2 ayda kaç paket bitirdim bilmiyorum hiperlaktasyon yüzünden E-Bebek’in göğüs pedini hiç beğenmedim Bebedor diye bir marka aldım tesadüfen çok iyi çıktı diğerlerini aldım ama hiç kullanmadım öyle duruyor
Uzayliakrep Ist2121 göğüs pedini onermiyorlar mantara sebep olabiliyormuş. Bende alacaktim ama vazgeçtim.