Ist2121 ben gümüş kapak kullandım yara olmaması için kesinlikle tavsiye ederim , doğumdan 1 ay önce takmaya başladım günde 1 saat fln. Doğumdan sonra da yaklaşık 20 gün kullandım sürekli hiç yara olmadı sadece hassasiyet oldu ilk günler, ped ise süt boşa akıyor ilk zamanlar o yüzden gerekli oluyor, şu an 8 aylık bebeğim hala kullanıyorum bi tarafı emzirirken diğer taraftan akıyor çünkü ped olmazsa üstüm ıslanıyor, ben jelsiz kullanıyorum ebebeğin kendi markasını memnunum bi tık kalın ama göğsüm büyük olmadığı için sorun olmuyor ucunu belli etmiyor hatta daha iyi oluyor,emzirme sütyeniyle kullanıyorum 🤗