Merhaba kızlar . Oğlum 8 aylık olacak üç gün sonra tam. Hala dişi çıkmadı bı yandan onu çıkarmaya çalışıyor, bı yandan havalar çok sıcak ve hiç sıcağı sevmiyo sürekli halsiz mizmiz halleri var. Atak haftası da galiba. Bı yandan burnu akiyo fisil fisil hep bı hasta haller. Kan damlası alamiyo. D vit. Midesini bulandiriyo. İştahsız. Napicami şaşırdım. Zayıf kaldı yavrum. Nasıl iyi edebilirim ben bu durumu nasıl destek olabilirim gelişimine tavsiyesi olan tecrübeli anneler bı yardım edin :(